poniedziałek, 30 listopada 2009

Sukces jest dla mnie. Urzeczywistniam swoje wizje i marzenia. Jestem źródłem niezwykłej energii i miłości. Tworzę bogactwo.

Jedną z najważniejszych umiejętności jest 
moc urzeczywistniania swoich marzeń.

Moc tworzenia
.
Moc tworzenia miłości i bogactwa.

Z tym się rodzimy.
Nawet jeśli nie jesteśmy tej mocy świadomi.

Tę umiejętność trzeba wydobyć z siebie a potem ją kształcić.
Wszystko czego pragniemy, spełnia się gdy ją doskonalimy.
A doskonaląc, zyskujemy więcej siły.
Stajemy się mocni również dla świata.

Pieniądze, rzeczy i wszystko co tworzymy, jest źródłem niezwykłej energii. Przyczynia się ona do naszego rozwoju i postępu innych.
To jest bardzo ważne.

WAŻNE byśmy stawali się źródłem tej energii i rozwijali się wtedy gdy jesteśmy w fazie wzrostu.
W przeciwnym razie będziemy musieli się kształcić gdy nastąpi kryzys w naszym życiu.


Czy nie masz wrażenia, że pewne sytuacje się powtarzają.
Po okresie prosperity przychodzi kryzys.
Dlaczego?
Uwierz mi, że masz jeszcze coś do przerobienia, by pójść dalej.

Jeśli tego nie rozumiemy, cykle sukces-kryzys-sukces-... będą się powtarzały.
Aż wejdziemy na ścieżkę wzrostu i jednoczesnego kształcenia
umiejętności urzeczywistniania marzeń.

Bo naszym przeznaczeniem i celem jest kształcenie miłości i umiejętności urzeczywistniania marzeń, dla postępu. Dla siebie i innych,

Po to tu przychodzimy.


Jak kształcić te umiejętności?
Myślę, że każdy z nas wie, tylko nie pamięta.
Choć głęboko przechowuje to w podświadomości.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Blog Widget by LinkWithin
 

Home | Blogging Tips | Blogspot HTML | Make Money | Payment | PTC Review

Drogi do Bogactwa i Sukcesu © Template Design by Herro | Publisher : Templatemu